مصاحبه آرشیو خبر ها
می خواهیم قهرمان لیگ قهرمانان شویم

می خواهیم قهرمان لیگ قهرمانان شویم

پائولو دیبالا هم اکنون در تعطیلات تابستانی به سر می برد، تایید کرد که به المپیک نخواهد رفت. این مهاجم جوان در لیست اولیه ی تیم ملی امید آرژانتین حضور داشت اما بیانکونری هیچ اجباری داری اجازه ی حضور به او ندارد، چرا که المپیک جزء تورنومنت های فیفا محسوب نمی شود. او در مصاحبه ای با تیک اسپورت گفت:

 

من با باشگاه، مدیران و مربی صحبت کرده ام، آنها تمام شرایط را مد نظر قرار داده اند، ما هدفمان این است که لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنیم، بنابراین آنها می خواهند که همه پیش فصل خوبی داشته باشند. فصل قبل ما پیش فصل خوبی نداشتیم و در طول فصل 40 مورد مصدومیت برای تیم پیش آمد. به همین خاطر آنها میخواهند همه در تمرینات ابتدای فصل حضور داشته باشند.

 

آرژانتین روز دوشنبه در فینال کوپا خواهد بود، دیبالا از دور تیم کشورش را تشویق خواهد کرد:

 

آرژانتین تیم قدرتمندی است، از همه ی تیم های دیگر بهتر است، نمی توانیم این فینال را ببازیم. مسی؟ او از همه لحاظ یک الگوست. او الگو و اسطوره ی من و هر جوان آرژانتینی دیگر است. بازی کردن به عنوان شماره ی 9 آرژانتین آسان نیست، رقابت زیادی وجود دارد، اما خب البته که من دوست دارم در آن پست بازی کنم. یوونتوس به من فرصت داده است که در پستی عقب تر بازی کنم. و نقش آزادانه تری دارم، اما تاتا مارتینو به من گفته است که بیشتر مرا یک شماره ی 9 خالص می بیند، پس باید برای جایگاهم تلاش کنم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: